Co týká organizace svatby před odjezdem na Havaj, tak tato část je o poznání jednodušší než následné martyrium po návratu. 😊
Z administrativního hlediska jsou pro vás důležité pouze dvě věci. Než odjedete je důležité se domluvit s oddávajícím na čase a místě obřadu a následně s licenčním agentem. Proto je možné se pro svatbu na Havaji rozhodnout víceméně na poslední chvíli.
Na každý Havajský ostrov připadá několik oficiálních licenčních agentů, kteří jsou rozděleni podle místa působení. Jaký konkrétní licenční agent připadá právě vám zjistíte teprve po potvrzení místa obřadu. Pokud byste si nebyli jisti, na kterého licenčního agenta se obrátit tak zde naleznete jejich přehled.
Po dohodě s oddávajícím, kontaktujte vašeho licenčního agenta a domluvte si s ním schůzku před svatbou – ideálně den dopředu.
Licenční agent je zde od toho, aby fyzicky ověřil vaši totožnost a potvrdil vám tzv. Marriage license (Svatební licenci).
Licence je v podstatě podrobný dotazník, který můžete vyplnit na schůzce s agentem nebo online.
Online licenci můžete, však vyplnit nejdříve 30 dní před datem svatby tzn. v našem případě nejdříve 26. 12. 2017. Tuto možnost jsme ale nakonec nevyužili, jelikož s licenčním agentem se musíte setkat tak jako tak a je lepší to s agentem vyplnit na místě kvůli případným nesrovnalostem.
Kdo by upřednostňovat elektronickou verzi, můžete ji vyplnit zde.
Samotné vyplnění/podání licence stojí 60 $ které, buďto zaplatíte na místě v hotovosti – agentovi nebo při podávání na webu zaplatíte přes platební bránu kartou.
Další poplatek je 5 $ přímo licenčnímu agentovi za administrativní úkon – ten lze zaplatit pouze na místě v hotovosti.
Toto je to nejdůležitější bez čeho se před odjezdem opravdu neobejdete. Technicky vzato se tyto věci dají zařídit i na místě ale určitě bychom to nikomu nedoporučovali. 😊
Doufáme, že Vám tento článek byl zase v něčem užitečný a my už jedeme na letiště vstříc novým dobrodružstvím.
Aloha Andrea a David 😊
Sledujte nás nově i na Instagramu.